Regulamin Sklepu Internetowego GarretShield
Dane sklepu
- Sklep internetowy GarretShield (dalej Sklep) prowadzony jest przez firmę GarretShield, NIP: 8821920450, REGON: 540538129.
- Kontakt ze Sklepem można nawiązać za pośrednictwem:
- E-maila: garret@garretshield.pl
- Telefonu: +48 728 48 22 22
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym zasady składania zamówień, realizacji dostaw, reklamacji oraz zwrotów.
Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą GaretShield wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 8821920450, REGON: 540538129
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
5. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
7. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania konta.
3. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. W przypadku produktów cyfrowych kwotą ostateczną do zapłaty jest ta widniejąca w Sklepie.
4. O płatności dba lider polskiego rynku płatności elektronicznych ePłatności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Andrychowie przy ulicy 27 Stycznia 9, 34-120 Andrychów, NIP: 5512627897, REGON: 366165170, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000655383, właściciel marki HotPay. ePłatności nadzorowana jest przez Komisję Nadzoru Finansowego (ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa) i jest wpisana do rejestru małych instytucji płatniczych pod numerem MIP 8/2018.
Warunki Korzystania ze Sklepu
- Aby korzystać ze Sklepu, wymagane jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej.
- Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym za pośrednictwem Sklepu.
Proces Zamówienia
- Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia drogą mailową.
- Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych form płatności znajdują się TUTAJ (kliknij).
- Sklep nie wymaga zakładania konta internetowego
Dostawa i Realizacja Zamówień
- Dostawy produktów fizycznych realizowane są za pośrednictwem:
- Paczkomatów (InPost).
- Kurierów (InPost, DPD, DHL).
- Listów poleconych Poczty Polskiej.
- Sklep nie realizuje wysyłek za granicę.
- Opłaty związane z dostawą produktów fizycznych zależne są od aktualnych stawek konkretnych przewoźników / dostawców i są dostępne TUTAJ (kliknij)
- Produkty cyfrowe dostarczane są automatycznie w formie linku do pobrania przesyłanego na adres e-mail Klienta. W przypadku wybranych produktów dostawa może odbyć się manualnie.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która jest potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w momencie składania zamówienia – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane automatycznie po 24 godzinach
- Sklep nie prowadzi sprzedaży produktów metodą Za pobraniem
Prawo do Odstąpienia od Umowy
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu fizycznego, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- W przypadku produktów cyfrowych, odstąpienie od umowy jest możliwe jedynie w odniesieniu do webinarów i szkoleń, i to najpóźniej na dwa dni przed ich rozpoczęciem.
- Zwroty innych produktów cyfrowych, takich jak grafiki, dodatki do stron internetowych, fonty, e-booki, nie są uwzględniane.
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące produktów fizycznych można zgłaszać w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Reklamacje dotyczące produktów cyfrowych mogą dotyczyć jedynie problemów technicznych z ich pobraniem lub otwarciem.
- Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: garret@garretshield.pl Rozpatrywanie reklamacji trwa do 14 dni roboczych.
Sprzedaż Usług
- Sklep nie prowadzi sprzedaży usług pentesterskich. Usługi pentesterskie wyceniane są u Klienta Indywidualnego lub Korporacyjnego, po wcześniejszym kontakcie. Dla sprzedaży usług pentesterskich obowiązuje Regulamin Usług dostępny TUTAJ (kliknij)
- Szczegółowe informacje dotyczące oferowanych usług znajdują się TUTAJ (kliknij)
- Rezygnacja z usługi jest możliwa przed jej realizacją. Moment rozpoczęcia realizacji usługi definiuje się jako podpisanie zlecenia w formie pisemnej.
- Rezygnację należy zgłosić za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie jak najszybciej, przed przyjazdem pentestera do klienta
Postanowienia Końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po ich opublikowaniu na stronie internetowej.
- Regulamin obowiązuje od dnia: 5. stycznia 2025.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.