Regulamin Sklepu Internetowego GarretShield

Dane sklepu

  1. Sklep internetowy GarretShield (dalej Sklep) prowadzony jest przez firmę GarretShield, NIP: 8821920450, REGON: 540538129.
  2. Kontakt ze Sklepem można nawiązać za pośrednictwem:
    • E-maila: garret@garretshield.pl
    • Telefonu: +48 728 48 22 22
  3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym zasady składania zamówień, realizacji dostaw, reklamacji oraz zwrotów.

Definicje

1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą GaretShield wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 8821920450, REGON: 540538129

3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

5. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

6. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

7. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania konta.

3. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. W przypadku produktów cyfrowych kwotą ostateczną do zapłaty jest ta widniejąca w Sklepie.

4. O płatności dba lider polskiego rynku płatności elektronicznych ePłatności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Andrychowie przy ulicy 27 Stycznia 9, 34-120 Andrychów, NIP: 5512627897, REGON: 366165170, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000655383, właściciel marki HotPay. ePłatności nadzorowana jest przez Komisję Nadzoru Finansowego (ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa) i jest wpisana do rejestru małych instytucji płatniczych pod numerem MIP 8/2018.

Warunki Korzystania ze Sklepu

  1. Aby korzystać ze Sklepu, wymagane jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej.
  2. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.
  3. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym za pośrednictwem Sklepu.

Proces Zamówienia

  1. Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia drogą mailową.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych form płatności znajdują się TUTAJ (kliknij).
  4. Sklep nie wymaga zakładania konta internetowego

Dostawa i Realizacja Zamówień

  1. Dostawy produktów fizycznych realizowane są za pośrednictwem:
    • Paczkomatów (InPost).
    • Kurierów (InPost, DPD, DHL).
    • Listów poleconych Poczty Polskiej.
  2. Sklep nie realizuje wysyłek za granicę.
  3. Opłaty związane z dostawą produktów fizycznych zależne są od aktualnych stawek konkretnych przewoźników / dostawców i są dostępne TUTAJ (kliknij)
  4. Produkty cyfrowe dostarczane są automatycznie w formie linku do pobrania przesyłanego na adres e-mail Klienta. W przypadku wybranych produktów dostawa może odbyć się manualnie.
  5. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym
  6. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która jest potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  7. W przypadku wyboru przez Klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w momencie składania zamówienia – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane automatycznie po 24 godzinach
  8. Sklep nie prowadzi sprzedaży produktów metodą Za pobraniem

Prawo do Odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu fizycznego, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
  2. W przypadku produktów cyfrowych, odstąpienie od umowy jest możliwe jedynie w odniesieniu do webinarów i szkoleń, i to najpóźniej na dwa dni przed ich rozpoczęciem.
  3. Zwroty innych produktów cyfrowych, takich jak grafiki, dodatki do stron internetowych, fonty, e-booki, nie są uwzględniane.

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące produktów fizycznych można zgłaszać w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  2. Reklamacje dotyczące produktów cyfrowych mogą dotyczyć jedynie problemów technicznych z ich pobraniem lub otwarciem.
  3. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: garret@garretshield.pl Rozpatrywanie reklamacji trwa do 14 dni roboczych.

Sprzedaż Usług

  1. Sklep nie prowadzi sprzedaży usług pentesterskich. Usługi pentesterskie wyceniane są u Klienta Indywidualnego lub Korporacyjnego, po wcześniejszym kontakcie. Dla sprzedaży usług pentesterskich obowiązuje Regulamin Usług dostępny TUTAJ (kliknij)
  2. Szczegółowe informacje dotyczące oferowanych usług znajdują się TUTAJ (kliknij)
  3. Rezygnacja z usługi jest możliwa przed jej realizacją. Moment rozpoczęcia realizacji usługi definiuje się jako podpisanie zlecenia w formie pisemnej.
  4. Rezygnację należy zgłosić za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie jak najszybciej, przed przyjazdem pentestera do klienta

Postanowienia Końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po ich opublikowaniu na stronie internetowej.
  2. Regulamin obowiązuje od dnia: 5. stycznia 2025.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.